måndag 27 april 2015

Gruppgestaltning 1


Hej!

Vi i Marvika har valt att göra två olika gruppgestaltningar och här kommer den första utifrån hur vi har tolkat uppgiften. Lägg gärna in kommentarer och tyck till, om såväl form som innehåll.

Ha en fin dag!//Evelynn Cederholm, Annika Lund och Malin Andersson (Mariestad) 

8 kommentarer:

  1. Hej tjejer. Jag tyckte både innehållet och format var bra. Tydliga gubbar lätt att förstå vad det handlade om. / Malin

    SvaraRadera
  2. Håller med Malin. Kul att ni redan kommit igång med gestaltningarna :)

    SvaraRadera
  3. Bra gestaltning! Tydliga kopplingar till litteraturen samt bra innehåll och form :)

    SvaraRadera
  4. Bra och tydlig gestaltning. Bra kopplat till litteraturen.:)

    SvaraRadera
  5. Jättebra gestaltning och bra kopplar till litteraturen. /Elisabeth L

    SvaraRadera
  6. Bra gestaltning, har ni gjort den i paint? Sånna här små filmer kanske man även skulle kunna göra med eleverna? I vart fall i en årskurs 3:a :)

    SvaraRadera
  7. gillar att ni tar så tydligt upp att de inte bara är att säga att detta inte är okej utan även vad man kan göra sen och då även se hur alla mår! Toppen med kartläggningen att barnen får visa hur de känner sig och vart! det borde man göra oftare på alla elever... för att hitta ett mönster/ om tex samma elev jämt gör ledsen gubbe vid samma plats bör man ta taag i det rejält.. för vissa elever kan ju ibland göra glad eller ledsen gubbe beroende på hur de va sist och inte hur det brukar vara på tex idrotten.. Nathalie eriksson

    SvaraRadera